مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: طبق تصمیم مدیریت شهری و تائید یونیسف، در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه ریزی شده است که با طراحی و آزادسازی صورت گرفته، عملیات ساخت خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر در این جلسه اظهار کرد: تصمیم مدیریت شهری جدید بر این است که اکثر پروژه های شهری در دل محلات اجرا شود، لذا برقراری ارتباط با ساکنان محله و کمک فکری آنها راهنمای خوبی در اجرای پروژه های مورد نیاز محلات محسوب می شود.

وی افزود: با نظر پیشکسوتان و معتمدین محله دردشت، مواردی همچون آزادسازی گلوگاه ها، احداث پارکینگ، ایجاد فضای سبز و محیط های مفرح و شاد برای اهالی محل و احداث ورزشگاه و فرهنگسرا از جمله مهمترین نیازهای مردم این محله تعیین گردیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق تصمیم مدیران شهری و تائید یونیسف در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه ریزی شده است که با طراحی و آزادسازی صورت گرفته، عملیات ساخت خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح آزادسازی گلوگاه ها هر سال مورد توجه منطقه قرار گرفته و محله دردشت نیز در چند نقطه با مشکل گلوگاهی مواجه است که به زودی آزادسازی آن انجام می شود.

کارگر افزود: یکی از اولویت های ساکنان این محله، نیاز به پارکینگ عمومی عنوان شده که اجرای آن از طریق آزادسازی پارکینگ میدان شهدا و طراحی پارکینگ طبقانی، در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پارکینگ مشارکتی سنبلستان در ضلع جنوبی این محله در دست احداث است و زمین بیمارستان امین نیز با توافقات اولیه به پارکینگ طبقاتی تبدیل خواهد شد که اجرای این طرح از سوی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی می‌باشد.