وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه باند دوم محور زاهدان - بم، ۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی استان سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری بین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه با حضور در پروژه باند دوم محور زاهدان – بم قطعه ۲/ الف و ۲/ ب، ۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را در استان سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.

اسلامی در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش استاندار، فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان و تمامی دست اندرکارانی که در ساخت این پروژه فعالیت داشته‌اند، اظهار کرد: ما هیچ شانی جز خدمتگذاری به مردم نداریم و انقلاب اسلامی دو هدف را همچون دو بال متوازی دنبال می‌کند.

وی یکی از این اهداف را اعتلای کلمه حق و عزت مردم و هدف دیگر را پیشرفت و و آبادانی کشور دانست و تاکید کرد: کشورمان برای اینکه به این اهداف برسد بسیار هزینه داده است، از جمله شهدایی که جان خود را تقدیم کردند، به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی، تا اینکه اکنون فرصت خدمت برای ما فراهم شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف دشمن از تحریم نه فقط جلوگیری از ورود کالا، بلکه توسعه مبادی غیر رسمی و ایجاد فساد در کشور است، افزود: دشمن که نتوانست مشروعیت را از نظام اسلامی بگیرد، اکنون در تلاش است تا با گسترش فساد، مقبولیت را از نظام اسلامی بگیرد که ما اجازه چنین کاری را به دشمن نخواهیم داد.

اسلامی با تاکید بر اینکه باید از استان سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی شود، تصریح کرد: ما باید مراقب باشیم تا در هر پستی که هستیم، وظایف خود را بشناسیم و تلاش‌های‌مان را جهت محرومیت‌زدایی از استان به نحو شایسته انجام دهیم.

در پایان این نشست، وزیر راه و شهرسازی با دعوت از دست اندرکاران ساخت پروژه به جایگاه، از تمامی آنان تقدیر و تشکر به عمل آورد.