در سفر امروز دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان به استان آذربایجان غربی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی با حضور ایشان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهندس محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در این زمینه گفت: پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان خوی که از سال ۱۳۷۷ عملیات احداث آن آغازشده است امروز به دست رئیس‌جمهور افتتاح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه برای احداث این پروژه مجموعاً ۵۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است افزود: عملیات ساخت این بیمارستان که از سال ۱۳۷۷ آغازشده بود درمجموع با تزریق اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد به اتمام رسید  که بعد از تکمیل جهت تجهیز به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان خوی در رده بیمارستان‌های جنرال کشور قرار می‌گیرد تصریح کرد: این بیمارستان در ۴ طبقه با مساحتی بالغ‌بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث‌شده که دارای تمامی بخش‌های تخصصی مانند جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان می‌شود.

علیزاده ادامه داد در این بیمارستان ۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه، ۶ اتاق عمل، ۶ اتاق LDR در بخش زایمان و ۲۴ تخت اورژانس پیش‌بینی‌شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی