معاون وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه به خراسان رضوی از تخصیص 100 درصدی اعتبار به طرح‌های دارای موافقت‌نامه در تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بین نیوز از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفری یک روزه به استان خراسان رضوی از پروژه‌های بازآفرینی شهری شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران در گفت و گویی کوتاه اظهار کرد: همه پروژه‌هایی که در تربت حیدریه موافقت‌نامه دارند، امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی می‌گیرند.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در ادامه افزود: در محدوده شهر تربت حیدریه ۴ منطقه هدف دارای ابلاغ اعتبار و طرح مصوب برای نوسازی و خدمات زیر بنایی و روبنایی پیش بینی شده است که از سال ۹۸ با تنظیم قرارداد پروژه‌ها از ۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

او گفت: از محل کمک به شهرداری‌ها برای رفع مشکلات محله‌های حاشیه ای تربت حیدریه مساعدت خواهیم کرد.

گفتنی است در این بازدیدها؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، علی رستمی فرماندار، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری، معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند.