سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی استان خبر داد و جزئیات مصوبات این جلسه را تشریح کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی کردستان ، شهرام ملکی گفت:۲۴ مورد درخواست و تقاضای طرح های تولیدی و خدمات از اشخاص و سازمانهای مختلف در سطح شهرهای استان کردستان به دبیرخانه کارگروه تخصصی امور زیربنایی ارسال شده بود که موارد توسط کمیته های تخصصی و با اخذ استعلامات لازم از ارگانها ذیربط مورد بررسی قرار گرفته و در جلسه روز یکشنبه وبا حضور اعضای کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

ملکی ادامه داد: از جمله طرحهای درخواستی می توان به طرح تولید قطعات بتنی ، طرح ذخیره سازی و نگهداری محصولات غیرفلزی ، محل جمع آوری و انبار نگهداری محصولات کشاورزی ، طرح بسته بندی انواع بذر ، طرح مرغ تخم گذار ، پرواربندی بره ، احداث شهرک های گردشگری ، پرورش ماهیان سردآبی ، دانه بندی شن وماسه ، گلخانه سبزی و سیفی و…. اشاره کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جواب استعلامات اکثریت طرحهای مطرح در کارگروه مثبت بوده از تصمیم اعضاء برای موافقت ۲۱ مورد از تقاضا ها خبر داد و گفت: یک تقاضا نیز مورد مخالفت اعضاء قرار گرفته ودو مورد نیز جهت بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه ارجاع داده شد