نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد خوزستان گفت: حل مشکلات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان مورد تأکید است.

به گزارش شبکه خبری بین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید حسین میرشفیع در جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی که با حضور مدیران کل شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه حل برخی مشکلات نیازمند مجوزهای قانونی است، اظهار کرد:  برخی از این مجوزها جزء اختیارات وزیر و برخی در اختیار دستگاه های مرکزی زیرمجموعه وزارت است که سعی خواهیم کرد این مجوزها را اخذ کنیم.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد خوزستان با بیان اینکه  تأمین منابع مالی با محدودیت هایی همراه است، بر لزوم استفاده از سایر ظرفیت های اجرایی تأکید کرد و افزود: می توان برای پیشبرد فعالیت ها و اقدامات در حال انجام، از ظرفیت برخی دستگاه های غیر دولتی استفاده کرد. ظرفیت های سرمایه گذاری تبصره ماده ۵۶ و یا تبصره ۱۹ نیز وابستگی کمتری به بودجه دولتی دارند و باید این ظرفیت ها را فعال کرد.

وی با بیان اینکه تلاش همه باید در راستای استفاده از فرصت ها برای رسیدن به نتایج مطلوب باشد، اذعان کرد:  تخصیص اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در حوزه دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی، باید از طریق مدیران استانی و ملی پیگیری شود.

میرشفیع ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی تأکید ویژه ای بر رفع مشکلات زیرمجموعه این وزرات در خوزستان دارد و در خصوص مباحث مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت در این استان از جمله فرودگاه اهواز با وزیر نفت دیدار و گفتگو خواهد داشت.