شهردار اصفهان گفت: با نگاه فرهنگی به اصفهان شأن این شهر را حفظ می کنیم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در اولین گفتگوی تلویزیونی خود به صورت تلفنی با برنامه هشت بهشت شبکه اصفهان با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که می‌توانم در یک دوره چهار ساله به مردم شهر اصفهان خدمت کنم، افزود: اصفهان شهری است که به خودی خود و به ذات از هویت و شخصیت فرهنگی و تمدنی بالایی برخوردار است و در درجه اول امیدوارم که در چهار سال آینده، گردی بر دامن این شهر ننشسته و کاری نکنیم که شخصیت آن آسیب ببیند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: گاهی ساخت یک ساختمان یا برگزاری رویدادی که در شأن شهر نیست، ممکن است شخصیت اصفهان را دچار لطمه و آسیب کند. امیدوارم بتوانیم با کمک فرهیختگان، نخبگان و مردمی که صاحب شهر هستند و با همفکری و مشارکت و همراهی آنان، قدم‌های مثبت و خوبی در برای اصفهان برداریم.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه از دغدغه مردم درباره روند فعالیت‌های اداری در شهرداری مطلع هستم، افزود: امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که اعتماد و اطمینان به مدیریت شهری بیشتر شده و مردم با امنیت خاطر امور خود را پیگیری کنند. شهرداری باید مامن شهروندان باشد و با کمک مردم می توان شهرداری را به سمت شرایط بهتر پیش برد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: درست است که اصفهان متعلق به مردم این شهر است، اما مورد علاقه همه مردم ایران و بسیاری از فرهیختگان جهان بوده و شهری است که در دنیا شناخته شده و مورد علاقه کسانی است که به فرهنگ، تاریخ و تمدن علاقه مند هستند. از این رو امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان، شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می‌کنند.