شهرنوشت: سرپرست شهرداری تهران با صدور حکمی عبدالرضا گلپایگانی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرد

عبدالرضا گلپایگانی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شد

به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، پیروز حناچی سرپرست شهرداری تهران در حکم خود آورده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی را به موجب این حکم به سمت “سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران” منصوب می نمایم .

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار “تهران، شهری برای همه” و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آوردید.

انتظار می رود مجموعه سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه های اعلام شده در حوزه معماری و شهرسازی برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و مقرارت و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفقیات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم .

 

جناب آقای مهندس گلپایگانی
انتخاب همراه با درایت و هوشمندی جنابعالی را که از نیروهای خدوم، خوش سابقه و پرکار این ملک و مملکت به شمار می آیید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده، همزمانی آن را با ایام جشن و سرور پیامبر رحمت (ص) و امام ششم (ع) به فال نیک می گیریم. توفیق شما را از ایزد منان خواستاریم.
سید حسن موسوی نژاد. مسعود دهبیون. فرهاد خوانساری. عباس نامجو.