مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از ورزشگاه بروجرد در استان لرستان پیشرفت فیزیکی آن را ۸۰ درصد برشمرد و از تکمیل فاز نخست آن در ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شبکه خبری بین نیوز، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که برای بازدید از ورزشگاه در حال احداث بروجرد به استان لرستان سفر کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص سفر خود و مراحل پیشرفت احداث ورزشگاهی که توسط سازمان مجری در حال احداث است، توضیحاتی را ارایه کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد در دو فاز، عملیاتی و اجرایی خواهد شد که در فاز اول آن ظرفیت ۵ هزار نفر و فاز دوم آن ظرفیت ۱۰ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: فاز نخست ورزشگاه بروجرد در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی آن حدود ۸۰ درصد است.

نبیان توضیح داد: تا به امروز بالغ بر ۵۰ میلیاردتومان هزینه شده و در برنامه است تا در سال آینده فاز اول ورزشگاه تکمیل و تحویل شود.

به گفته وی، این ورزشگاه دارای بخش‌های مختلفی از جمله پیست دو و میدانی، فضای VIP، اتاق کمک‌های اولیه، سالن بدنسازی، جکوزی، اتاق رختکن، اتاق نگهبانی، اتاق مربیان، پیست پرش طول و سه گام است.