وحدت گفت: شرکت‌های دانش بنیان توانسته‌اند با فن‌آوری و توانمندی خود در حوزه صنایع سنتی مانند ساختمان حضور پیدا کنند.

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با بیان اینکه خوشبختانه در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان در همه حوزه‌ها توانمند و فعال بودند، گفت: حوزه صنایع ساختمان یک حوزه بسیار مهم در اقتصاد کشور به شمار می‌رود و مسکن در این بخش نقش بسیار مهمی دارد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان که برخی از آن‌ها را در حاشیه این نمایشگاه بازدید کردیم بسیار خوب و توانمند بودند و تعدادی از آن‌ها هم توانسته‌اند در حوزه فناوری نفوذ کنند.

وی ادامه داد: برخی از این شرکت‌ها با فناوری خود توانسته‌اند در صنایع سنتی مانند صنعت ساختمان حضور پیدا کنند و ما امیدواریم بتوانیم از این فرصت در بخش مسکنی کشور استفاده کنیم.

وحدت تأکید کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار این شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود و به توسعه و گسترش این شرکت‌ها کمک خواهد کرد تا این شرکت‌ها بزرگ شوند و بتوانند با بازار‌های بزرگ ارتباط برقرار کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی از این شرکت‌ها به بلوغ رسیده‌اند، گفت: با وجود آن که این شرکت‌ها نیاز به نقدینگی داشتند، ولی نیاز‌هایی که به ما اعلام کردند نقدی نبود.

وی گفت: توانمندسازی، بازاریابی و ایجاد فرصت و زمینه برای صادرات بیشترین درخواست این شرکت‌ها بوده و ما در این حوزه تمامی همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان،