مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با حضور در دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ارائه راهکارهای پیشنهادی و بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ به منظور پیگیری مسائل و اجرایی‌شدن راهکارهای پیشنهادی، سید مهدی هدایت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، امروز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۹۷، به دفتر نمایندگان مجلس رفت و در دیدار با دو تن از نمایندگان تهران، مشکلات پردیس را مطرح کرد. در این جلسه به منظور ارتباط بیشتر نمایندگان و بازدید میدانی از آخرین وضعیت مسکن مهر، مدیرعامل شرکت عمران، بازدید حضوری مجمع نمایندگان و اعضای کمیسیون عمران از شهر پردیس را پیشنهاد کرد.

علیجانی، دبیر مجمع نمایندگان استان تهران، در این نشست ابراز امیدواری کرد تا برای صدور مجوزهای لازم و تصویب بودجه مورد نیاز پردیس، نمایندگان مجلس نهایت همکاری را داشته باشند. همچنین محمدی، دبیر فراکسیون امید، از تلاش‌های ویژه وزیر راه و شهرسازی برای حل معضلات در راه و شهرسازی و به خصوص تکمیل طرح مسکن مهر در مدت کم حضورش گفت و اسلامی را از نیروهای بسیار توانمند در دولت تدبیر و امید توصیف کرد.

هدایت ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های نمایندگان مجلس برای موضوع پردیس، اعلام کرد در صورت تصویب بودجه‌های پیش‌بینی‌شده سال ۹۸، می‌توان بخش عمده مشکلات پردیس را حل کرد. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تلاش برای احداث تصفیه‌خانه با منابع داخلی در فاز ۸ در صورت همکاری سازمان محیط زیست برای اخذ مجوزها خبر داد. اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای احداث خط مترو و پروژه‌های آماده‌سازی و زیرساخت به کمک قرارداد مشارکتی با قرارگاه خاتم الانبیا، از جمله مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.