معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای اتمام اقدامات باقی مانده عمرانی در پروژه احداث بزرگراه شهید همدانی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه خبری بین نیوز از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام خبر فوق اقدامات باقی مانده پروژه احداث بزرگراه شهید همدانی را شامل اجرای مسیرهای کندرو و دسترسی های محلی، راستگردها و دیوارهای حائل باند شمال این بزرگراه دانست و یادآور شد: اجرای این فعالیت های تکمیلی که عمدتا مربوط به بخش حدفاصل تونل شهدای غزه تا تقاطع های غیرهمسطح کاروانسراسنگی می باشد، از تابستان سال جاری در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

وی همچنین با اعلام پیشرفت ۹۵ درصدی مسیرهای دسترسی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه، مجموع طول این مسیرها را حدود یک کیلومتر و شامل یک مسیر کندرو و ۲ راستگرد شرق به شمال و شمال به غرب دانست و با بیان آنکه بخش اعظم عملیات زیرسازی در مسیرهای دسترسی بزرگراه شهید همدانی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه به اتمام رسیده است، از تلاش برای اجرای سایر اقدامات باقی مانده شامل پیاده روسازی، نصب هندریل و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در این مسیرها خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح سایر اقدامات در حال اجرا در این پروژه، از تلاش برای احداث دیوار حائل شهرک مرواریدشهر به طول ۶۰۰ متر در دو جبهه شرقی و غربی خبر داد و گفت: اجرای عملیات خاکریزی، تسمه گذاری و نصب پنل های پیش ساخته طبق برنامه در این بخش از پروژه ادامه دارد. این در حالی است که عملیات عمرانی به منظور تکمیل پل و دیواره های باقی مانده در محدوده پادگان شهید محمدی نیز در حال انجام است.

گفتنی است پروژه احداث بزرگراه شهید حسین همدانی(ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) در بخش حدفاصل تقاطع آزادراه آزادگان تا بزرگراه و جاده مخصوص تهران- کرج به همراه تونل شهدای غزه، مردادماه سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفت.