مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی پردیس که تا کنون واحدی برای آن‌ها تخصیص نیافته است گفت: خوشبختانه در حال حاضر از این تعداد برای ۴ هزار نفر از پروژه‌های در حال ساخت فاز ۸ پردیس ظرفیت‌سازی شده است.

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تأکید براینکه عملیات اجرایی پروژه‌های پردیس با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی سرعت بیشتری گرفته و تمام بخش‌های متوقف شده فعال شده‌اند، گفت: خوشبختانه با ورود جدی دادستانی به حوزه پروژه‌های راکد و پیمانکاران متخلف، ۵ مورد از ۸ پروژه غیرفعال باقیمانده در پردیس نیز فعال و مجددا کار خود را از سر گرفتند.

هدایت با بیان اینکه ۸ پروژه مذکور متعلق به فازهای ۸، ۵ و ۹ بوده‌اند ادامه داد: در حال حاضر ۳ پروژه به صورت غیرفعال باقی مانده است که در حال مذاکره و پیگیری از طریق دادستانی هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی پردیس که تا کنون واحدی برای آن‌ها تخصیص نیافته است گفت: خوشبختانه در حال حاضر از این تعداد برای ۴ هزار نفر از پروژه‌های در حال ساخت فاز ۸ پردیس ظرفیت‌سازی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این باره افزود: قطعا برای هیچ یک از متقاضیان مذکور اجباری وجود ندارد تا برای دریافت واحد به پرند یا هشتگرد مراجعه کنند، بلکه پیشنهاد ما برای این موضوع جهت تسریع در روند تحویل واحد برای افراد بود.

به گفته وی درحال حاضر تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد همچنان وضعیتشان مشخص نیست که در حال تعیین  تکلیف و حل مشکلات معارض‌دار هستیم  تا هرچه سریعتر مسائل مربوط به این بخش نیز برطرف شود.

هدایت در این خصوص تأکید کرد: مردم نگران نباشند، قطعا در تلاشیم تا پروژه‌های آن دسته از متقاضیان که از سیستم حذف نشده‌اند را مجددا فعال و به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه سخنان خود از آمادگی سیستم پاسخگویی در این شرکت برای ارائه اطلاعات به متقاضیان خبر داد و گفت: تا ۱۵ روز آینده سیستم شفاف اطلاع‌رسانی بین ما و متقاضیان ایجاد شده و آن‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه به کارگزاری به صورت هفتگی و از طریق پیامک از آخرین وضعیت پروژه‌های خود آگاه شوند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: تا ۲۰ روز آینده حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی در شهر جدید پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی خواهد شد که اتفاق بسیار خوبی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی