مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مجموعه واحدهای تکمیل شده مسکن مهر در فازهای 11، 5، 8 و 9 را روزانه به متقاضیان تحویل می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مهدی هدایت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در اولین حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس، مدارس، بهداری و مجموعه مسکن مهر با حضور مالکان مستقر در واحدها افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح ۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس خاطر نشان کرد: این واحدها در فازهای ۱۱، ۸، ۹ قدیم و تعدادی در فاز ۵ به همراه ۵ مدرسه و یک بهداری افتتاح خواهد شد.

روند کاری تحویل روزانه واحدهای مسکن مهر پردیس

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به روند کاری تحویل سندهای ۵ برگی متقاضیان مسکن مهر اظهار داشت: در حال حاضر دو شیفت کاری در کارگزاری مسکن مهر در حال آماده سازی سندهای پنج برگی هستند و به منظور تسریع در کار پرینت و آماده سازی اسناد به زودی شیفت سوم هم مشغول به کار خواهد شد.
هدایت گفت: با افزایش تعداد نیروها و تجهیزات در کارگزاری تا امروز بیش از ۲۰ هزار سند ۵ برگی پرینت گرفته شده و بر اساس قولی که به متقاضیان دادیم تا خرداد ماه سال ۹۸تمام سندها جز معدود پروژه هایی که بحث حقوقی دارد و یا سازندگان آنها در مرحله اقاله ( تغییر پیمانکار) هستند را به متقاضیان مسکن مهر پردیس تحویل خواهیم داد.
وی افزود: تا پایان سال تمام سندهای فاز ۱۱را پرینت گرفته و طی فروردین و اردیبهشت سال ۹۸ تمامی قراردادهای فاز ۱۱ را تحویل خواهیم داد و بر اساس قولی که دادیم در خرداد ماه همه متقاضیان سندهای ۵ برگی خود را دریافت کرده باشند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از متقاضیان در کارگزاری انتخاب واحد خود را انجام می دهند، اظهار داشت: با توجه به کسری واحد برخی از متقاضیان و به منظور رفع نگرانی آنها بابت انتخاب واحد، روزانه بیش از ۲۰۰ نفر از متقاضیان برای انتخاب واحد به کارگزاری مسکن مهر دعوت و تعیین تکلیف می شوند.
هدایت گفت: در فاز ۵ مسکن مهر پردیس همه متقاضیان انتخاب واحد کردند و متقاضی جا مانده نداریم.

تصفیه خانه شماره ۲پردیس با مصوبه سازمان محیط زیست احداث می شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در ارتباط با احداث تصفیه خانه شماره ۲ پردیس، مصوبه سازمان محیط زیست کشور را اخذ و آن را احداث می کنیم .
هدایت گفت: با توجه به افزایش جمعیت و ضرورت تصفیه آب فاز های جدید ساخت این تصفیه خانه ضروری است و در سال آینده با استفاده از منابع شرکت عمران و مساعدت دولت ساخت این تصفیه خانه اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت ایجاد فضای سبز در فازهای جدید مسکن مهر شهر پردیس اظهار داشت: طراحی خوبی برای درختکاری و توسعه فضای سبز فازهای ۱۱، ۸ و سایتهای مسکن مهر که هنوز به شهرداری پردیس واگذار نشده، صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در ماه‌های آتی و با مساعد شدن شرایط جوی درختکاری و زیبا سازی دیوارها در فازهای جدید مسکن مهر اجرایی خواهد شد.
شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.