مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۹۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد؛ یکی از پروژه های افتتاحیه در دهه مبارک فجر امسال بهسازی و تعریض جاده آوج- رزن به طول هزار و سیصد متر از محل میدان خروجی آوج به سمت رزن می باشد که با ۱۵۶ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از محل پروژه های ملی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: مدت زمان اجرای این طرح ۱۹ ماه بود که با برای بهره برداری از آن ۷۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۱۵۰ فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم در سطح منطقه ایجاد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به دومین پروژه مورد بهره برداری، خاطرنشان کرد؛ مسجد جواد الائمه (ع) واقع در ناحیه شهری مهرگان به عنوان پروژه فرهنگی- اجتماعی و از محل طرح‌های سازمان ملی زمین و مسکن است که عملیات احداث این بنا ۱۷ ماه به طول کشید.

سید علی هاشمی در پایان یادآور شد؛ در بهره برداری از این پروژه ۳۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در منطقه ایجاد می گردد و همچنین هزینه ی اجرای این پروژه ۳۵ میلیارد ریال است.

 

استان قزوین- بین نیوز- سید مرتضی نصری