معاون وزیر راه و شهرسازی بر تسریع تعهد شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر تولید و عرضه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب «برنامه اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن» تاکید کرد.

به گزارش بین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، دومین جلسه دوره ای شهرهای جدید فرازمند در سال جاری شامگاه چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با حضور حبیب اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت عمران شهرهای جدید در گروه شهرهای فرازمند شامل امیرکبیر، اندیشه، بهارستان، پردیس، پرند، سهند، صدرا، فولادشهر، گلبهار، هشتگرد برگزار شد.

در این جلسه مدیران عامل به ارایه عملکرد شهرهای تابعه درخصوص پروژه های آماده سازی، آخرین وضعیت مسکن مهر و «برنامه اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن» پرداختند. بررسی میزان پیشرفت پروژه های تعریف شده در قالب «برنامه اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن» از جمله دستور کارهای مهم این جلسه بود.

طاهرخانی در این نشست با اشاره به مسوولیت شرکت عمران شهرهای جدید برای عرضه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب ۴۰۰ هزار واحد مدنظر وزارت راه و شهرسازی تا سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به انتظاراتی که رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از شهرهای جدید دارند، علی رغم موانعی که شاید بعضا دیده می شود برنامه اقدام ملی با جدیت دنبال می شود. هرچند میزان پیشرفت کارها نسبتا خوب است اما این توقع از مدیران عامل شهرهای جدید وجود دارد که کارها را با جدیت دنبال کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده گزارشی از روند پیشرفت پروژه ۲۰۰ هزار واحدی شهرهای جدید توسط مهندس اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به رییس جمهور ارایه خواهد شد.