اشتغال جوانان، مسکن ، ازدواج و پرداخت تسهیلات رفاهی، ازجمله موضوعات مطرح شده در میزخدمت می باشد که تأمین زیرساخت های مورد نظر از طریق تأمین منابع مورد نظرصورت میگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه الاع رسانی بین نیوز از روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی ودارایی استان قزوین، مدیر کل امور اقتصادودارایی قزوین گفت: هدف از سفرهای ریاست محترم جمهوربه استانها در راستای استفاده از منابع و ظرفیت موجود کشور در توسعه و پیشرفت استانها می باشد.
خلیلی خواه افزود: اشتغال جوانان، مسکن، ازدواج و پرداخت تسهیلات رفاهی، ازجمله موضوعات مطرح شده در میزخدمت می باشد که تأمین زیرساخت های مورد نظر از طریق تأمین منابع مورد نظرصورت میگیرد.
وی اضافه کرد: در سفر ریس محترم جمهور به استان قزوین متقاضیان می توانند از دو روش میز خدمت و سایت سامد مشکلات و درخواستهای خود را مطرح نمایند تا باحضور نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی رفع شود.
مدیرکل امور اقتصاد دارایی قزوین بیان کرد: ۱۲۰ نیرو به صورت مستقیم در میز خدمت درقالب بانکها، بورس، مالیات، گمرک، بیمه ها و صندوق کارآفرین به متقاضیان خدمات ارایه میدهند.
وی با اشاره به عمده ترین درخواست متقاضیان درخصوص دریافت تسهیلات از بانکها تصریح کرد: عمده ترین درخواست متقاضیان با حضور در میزخدمت دریافت تسهیلات از بانکها یاعدم پرداخت تسهیلات میباشد که باحضور نماینده تام اختیار وزیر رفع شد.
خلیلی خواه عنوان کرد: مسؤولان مالیات،گمرک،بورس و اموال تملیکی با برپایی۷میزخدمت به صورت مستقیم با مراجعه کنندگان برای رفع موانع ومشکلات به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
وی گفت: هدف از برگزاری این میز خدمت رفع موانع ومشکلات مردم درسطح استان می باشد. وی درپایان گفت:ظرف دو روز آینده از طریق پیامک وتلفن نتیجه درخواست ها را به متقاضیان اعلام می کنیم.

 

استان قزوین- بین نیوز- سید مرتضی نصری