در اين مراسم كه به صورت ويدئوكنفرانس و با حضور غلامعلي رخشاني مهرمعاونت هماهنگی توزیع توانیر، ابوذر صالحی مدیرکل دفترروابط عمومی و اموربین الملل توانیر و معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان قزوین برگزار شد، معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به تحولات صنعت برق گفت: در سال جاری سالی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و اقدامات مناسبی جهت اصلاح، بهینه سازی و ترمیم شبکه های فرسوده در سطح کشور از سوی شرکت های توزیع انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، مهندس رخشانی مهر در خصوص مدیریت بار شبکه در تابستان سالجاری افزود؛ مديريت بار در تابستان با وجود ناترازي توليد و مصرف با دانش و تجربه صنعت برق کشور، محقق گردید. چرا كه در غير اين صورت بايد شاهد فروپاشي شبكه مي بوديم.
وی ضمن بیان تكاليف قانوني شركت هاي توزيع خاطرنشان کرد؛ امسال در بند «د» تبصره ۱۵ شرکت های توزیع مکلف به نصب کنتور های هوشمند شده اند که ضرورت دارد این امر هرچه سریعتر انجام پذیرد تا به پیشبرد برنامه های آتی صنعت برق کشور کمک نماید.
مهندس رخشاني مهر در ادامه از تلاش ها و خدمات مهندس سعید بهادیوند چگینی در مدت تصدي مديرعاملي توزيع نيروي برق قزوین تقدير وتشکر كرد و گفت: موفقيت ها همواره با همراهي همه مجموعه به دست می آید که شایسته تقدیر بوده و در اذهان ماندگار است.
معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به انتصاب دکتر مسعود خواجه وند به عنوان سرپرست شركت توزيع نيروي برق قزوین، تصریح کرد: براي پیشرفت و ادامه روند رو به رشد اين شركت، ضرورت دارد که همه معاونان ، مديران و کلیه همکاران در اجراي تحولات و برنامه هاي صنعت برق، با مديريت هماهنگ باشند.
در ادامه نیز دکتر خواجه وند در سخناني كوتاه به بيان برنامه ها و دیدگاه های خود پرداخت و با بر شمردن ظرفیت های مناسب صنعت برق استان به ویژه منابع انسانی توانمند آن گفت: امیدواریم که با استفاده از همه داشته ها و توان خود بتوانیم در جهت تحقق اهداف وبالندگی صنعت برق گام برداشته وخدمات شایسته ای را به مشترکین ارائه نماییم.
در خاتمه مهندس بهادیوند چگيني مدیرعامل سابق برق استان قزوین ضمن بیان مطالبی، به اقدامات و عملکرد خود در مدت تصدی این سمت اشاره نموده و از همه مديران و معاونان و كاركنان شركت توزيع برق قزوين تقدير وتشکر كرد.

 

استان قزوین– بین نیوز- سید مرتضی نصری