روز خبرنگار را به تمامی تلاش گران این عرصه تبریک می‌گویم. در خلأ خواب خرگوشی برخی مسؤولان نسبت به خبرنگاران، بیایید برای هم آرزوی بهترین‌ها را داشته باشیم.

قصه پر غصه خبرنگاران گویا تمامی ندارد. تصور می‌کنم خبرنگاری شغل نیست. هر شغلی درآمدی دارد و سر موعد کم وبیش مزد کار خود را می‌گیرد. طی این ۳۰ سالی که با رسانه و مطبوعات عجین بودم، نمی‌شناسم خبرنگاری که تمام و کمال مزد خود را گرفته و قدر دیده باشد.

برخی به اصطلاح مدیران که در دولت سیزدهم تعدادشان هم کم نبود، نه تنها حامی رسانه و مطبوعات ریشه دار نبودند، بلکه از سر بی مهری و عتاب آلوده با ایشان برخورد می‌کردند.

گفت حافظ لغز و نکته به یاران مفروش                    آه از این لطف به انواع عتاب آلوده

اصحاب رسانه و خبرنگاران از ارکان مهم مردم‌سالاری و دارای شأن و مقام والایی هستند. این مدعا در نقش بی‌بدیل ایشان در انتخابات دوره چهاردهم و نتایج حاصله به خوبی نمایان شد. بی شک برای یکایک مسؤولان مملکتی در هر شأن و مرتبتی می‌بایست مایه مباهات و افتخار باشد که در تعامل و تماس با این عزیزان باشند و به جای مچ خبرنگار دست آنان را بگیرند.
امید که دولت چهاردهم قدر و شأن والای این قشر ارزشمند جامعه را دانسته و جایگاه واقعی آن‌ها را بازگردانند. تا باد چنین بادا …