معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان در نشستی چهار ساعته با مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به بررسی وضعیت موجود املاک و مستغلات و آخرین پروژه های مسکن پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، علی نبیان ضمن تاکید بر حساسیت‌های ویژه استان تهران و تفاوت های حوزه زمین و مسائل استان تهران در قیاس با سایر استان‌ها گفت : اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن می بایست متناسب با ادبیات جدید وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساخت مسکن ومستغلات باشد.

وی افزود: دغدغه همه مسئولان کشور در خصوص مسکن،  مساله‌ای مهم است که ناشی از گردش سرمایه و تاثیر بر اقتصاد است، این مساله ایجاب می‌کند که پروژه های مشارکتی در حوزه مسکن با شدت و سرعت بیشتر دنبال شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه افزود : از دیگر مسائلی که باید به صورت جامع و کامل در اسرع وقت مورد رصد و بازبینی قرار بگیرد مسائل مبتلا به املاک و مستغلات استان تهران است.

در این جلسه آماری از برنامه نقدی و غیرنقدی حوزه املاک و حقوقی و اقدامات ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز ارائه شد.