مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان ۳۴۷ میلیارد تومان قرارداد پروژه در دست اجرا دارد، جزئیات این پروژه‌ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «مجید طرفه تابان» اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال جاری سازمان عمران، احداث حلقه حفاظتی کیلومتر ۵‏/۲ تا ۴ در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به شرط آزاد سازی به موقع با مبلغ پیمان ۵۶۰ میلیارد ریال است.
او با اشاره به تکمیل زیرگذر پل اندیشه در منطقه ۱۳، افزود: مبلغ پیمان این پروژه بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ریال است و تا اوایل شهریور ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گفته او، احداث سازه نگهبان، خاکبرداری و سازه ایستگاه مترو شاهد با مبلغ پیمان ۴۷۰ میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه‌های این سازمان به شمار می‌آید.
آنطور که مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت، از دیگر پروژه‌های سازمان عمران که با همت و تلاش پرسنل این سازمان در حال انجام است می‌توان به احداث خیابان صنعتگران در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال و خیابان‌سازی بهشت از کیلومتر ۱۶۰۰ تا انتها به ارزش ۷۹ میلیارد ریال در محدوده منطقه ۹ شهرداری، احداث خیابان نسیم و خیابان ۱۴ متری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال و نیز احداث فاز دوم مادی قمیش در منطقه ۹ شهرداری اشاره کرد.
او با بیان اینکه احداث پارکینگ خیابان توحید در حال انجام است، خبر داد: اجرای این پروژه تاکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است در سال جاری تکمیل شود.
طرفه تابان با اشاره به احداث خیابان شهید خدامی در محدوده شهرداری منطقه ۱۲، اظهار کرد: مبلغ پیمان این پروژه، بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال است که به سرعت درحال انجام است.
او همچنین از پیشرفت ۹۶ درصدی احداث احداث خیابان شهیدان امینی در منطقه ۱۲ شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با مبلغ پیمان ۱۳ میلیارد ریال تا اواسط خردادماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
طرفه‌تابان همچنین خاطرنشان کرد: زیر سازی و اجرای BRT خیابان ارغوانیه و مادی راران، پل‌های بتنی روی کانال مقداد و بازیکده محله حصه از دیگر پروژه‌های در حال اجرای سازمان عمران شهرداری اصفهان است.