فاطمه محمد بیگی، نماینده ی مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواستار احیای پروژه متروی قزوین- هشتگرد و بهره مندی استان های شمال غرب کشور و پایتخت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی محمد زمانی، رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین با اشاره به ضرورت توجه ویژه مسؤولان استان به پروژه متروی قزوین- هشتگرد گفت: کلید خوردن این پروژه مهم نیازمند یک عزم جدی در استان است تا به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و بتوان آن را در سطح ملی نیز به صورت ویژه پیگیری نمود.

یکی از مطالبات جدی محمد بیگی از ریاست محترم جمهور در سفر هیأت دولت به استان قزوین، احیای پروژه متروی قزوین- هشتگرد خواهد بود. زیرا راه ‌اندازی پروژه مترو قزوین به هشتگرد، نه تنها برای استان قزوین، بلکه برای استان های شمال غرب کشور و پایتخت نیز بسیار مفید و پرکاربرد است و بستر توسعه را رونق خواهد داد.

وی در پایان، از پروژه متروی قزوین به هشتگرد، به عنوان یک چاه نفت برای استان قزوین یاد کرد. چرا که می‌تواند شکوفایی شگرفی را برای استان رقم زده و رشد و توسعه را تسریع بخشد. باید در کنار پشتیبانی های دولتی تلاش شود بخش خصوصی، شهرداری ها و حتی سرمایه گذاران خارجی نیز به این پروژه ورود کنند.

 

استان قز وین- بین نیوز- سید مرتضی نصری