محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از اجرای تست موفق ارتباط آنلاین بین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشورخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بین نیوز از روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ،طی جلسه ای که  با حضور محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات ، سعادتیان معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، شیخ علی شاهی مدیر کل کاداستر سازمان ثبت و اسناد کشور، خاکباز معاون دفتر توسعه نرم افزاری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ،عرب مدیر کل درآمد شهرداری تهران ، معاونین و مدیران سازمان املاک و مستغلات و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در سالن دفتر مدیریت سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار شد ،  تست ارتباط الکترونیکی فی ما بین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برقرار شد .

در پی اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری تهران که با حضور ذبیح‌الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پیروز حناچی شهردار تهران با هدف اجرای طرح کاداستر(حدنگاری) به امضا رسید،  دیروز ۱۸/۸/۱۳۹۹ تست اولیه ارتباط آنلاین بین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شد .

محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور معاونین محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و آرزوی سلامتی برای شهروندان از ارتباط آنلاین فی مابین شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رونمایی کرد .

محمد زاده گفت : در این ارتباط آنلاین که بر اساس بندهای تفاهم نامه صورت گرفته است از این پس می توان در امور اخذ سند تک برگی شهرداری ، اخذ مفاصا حساب در دفتر اسناد رسمی برای املاک مسکونی ، شهروندان بدون مراجعه به شهرداری تهران اقدام شود .

وی افزود : ارائه خدمات غیر حضوری و تسریع در امور شهروندان در چند دفتر خانه منتخب سازمان ثبت به صورت آزمایش آغاز و پس از طی مراحل اولیه به صورت عمومی از این اقدامات رو نمایی خواهد شد .