تکنولوژی شناسایی فایل‌های شخصی رادار که این روزها تولد دومین سالگرد خود را می‌گذراند توسط تعداد زیادی از مشاورین در شهرهای بزرگ استفاده می‌شود؛ اما هنوز بسیاری از مشاورین با آن آشنا نیستند.

تکنولوژی شناسایی فایل‌های شخصی رادار که این روزها تولد دومین سالگرد خود را می‌گذراند توسط تعداد زیادی از مشاورین در شهرهای بزرگ استفاده می‌شود؛ اما هنوز بسیاری از مشاورین با آن آشنا نیستند.

تکنولوژی آرام آرام وارد کسب و کار شما می‌شود، به یکباره به خودتان می‌آیید و می‌بینید بدون استفاده از تکنولوژی دیگر نای ادامه دادن ندارید. این قانون همیشگی تاریخ بوده و خواهد بود. مدل‌های سنتی جای خودشان را به مدل‌های جدید می‌دهند و افرادی که زودتر و بهتر از تکنولوژی استفاده می‌کنند، آینده هر صنف و بازاری را خواهند ساخت. روزی که ماشین‌ها وارد حمل و نقل شدند، گاری‌ها به کنار رفتند. روزی که اسنپ آمد، تاکسی‌های تلفنی کم رونق شدند. در عین حال به نظر نمی‌رسد اصناف سنتی مانند مشاورین املاک در کوتاه مدت با مشکل جدی مواجه شوند، چرا که حضور مشاور در یک معامله و هنر او در ایجاد توافق با تکنولوژی قابل جایگزینی نیست؛ اما مشاورینی که از تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند نسبت به سایر مشاورین چندگام جلوتر هستند.

درحقیقت ایجاد توافق بین خریدار و فروشنده مانند میدان رزم است؛ برای رسیدن به این مبارزه باید از ابزار متناسب با زمان استفاده کرد. برخی مشاورین با پای پیاده و دست بسته وارد میدان رزم می‌شوند و از طرفی مشاورین دیگر با ابزار پیشرفته، بدون اتلاف وقت و انرژی، زودتر از بقیه خود را به میدان رزم (معاملات) می‌رسانند.

بدیهی است، افزایش سرعت در دریافت فایل، موجب افزایش شانس مشاور برای یک مذاکره موفق با مالک آگهی می‌شود؛ علت این امر آنست که مشاور زمانی با مالک مرتبط می‌شود که تعداد تماس کمی با وی گرفته شده و روان وی آرام و پذیراتر است؛ علاوه بر این، دسترسی سریع‌تر به آگهی موجب می‌شود که قرار اولیه برای بازدید و احتمالاً توافق با مالک برای اولین مشاورین تماس گیرنده، محتمل‌تر باشد.

در گذر زمان، آگهی‌های سنتی جای خود را به فایلینگ‌ها و آگهی‌های اینترنتی دادند. فایلینگ‌ها این امکان را به مشاورین می‌دهند که به جای صرف زمان و انرژی برای پیدا کردن آگهی، آن‌ها را از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فایلینگ خریداری کنند و انرژی خود را بر مذاکره و فروش آن فایل‌ها متمرکز کنند. در نتیجه ارائه این خدمات، دفاتر مشاوره بزرگتری در شهرها ایحاد شد و مشاورین توانستند محدوده وسیع‌تری را تحت پوشش قرار دهند. تعداد دپارتمان‌های بزرگ که در مناطقی وسیع فعالیت می‌کنند و مجموعه بزرگی از مشاورین را در خود جای می‌دهندرو به افزایش گذاشت؛ اما فایلینگ‌ها نقاط ضعفی هم داشتند:

فایلینگ‌ها امکان فعالیت در کلیه مناطق را ندارند و معمولا فقط در مناطقی که از نظر اقتصادی به صرفه باشد فعالیت می‌کنند.
به دلیل دخالت عامل انسانی در تهیه فایل‌ها، همواره فایل‌ها با تأخیر بین ۱۲ تا ۴۸ ساعت ارسال می‌شود.
برخی از فایلینگ‌ها امکان استفاده روی موبایل و تبلت را ندارند.

در پاسخ به کاستی‌های فایلینگ که در بالا اشاره شد، در سال‌های اخیر «تکنولوژی رادار» مبتنی بر هوش مصنوعی توسط موتور جستجوی مِلک رادار به بازار ملک ارائه شده است. تکنولوژی رادار که این روزها تولد دومین سالگرد خود را می‌گذراند توسط  هزاران مشاور در شهرهای بزرگ استفاده می‌شود؛ اما هنوز بسیاری از مشاورین با آن آشنا نیستند. این تکنولوژی سریع‌ترین سیستم ارسال فایل است که تمامی محله‌های استان‌های تهران، البرز و خراسان را پوشش می‌دهد و بدون دخالت عامل انسانی ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته آگهی‌های شخصی مالکان را بر روی تلگرام، موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ ارسال کرده و در نتیجه سرعت و سهولت دریافت آگهی‌ها را بسیار ارتقا داده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس