در پی جاری شدن سیل و درخواست مسؤولان استان فارس، نیرو و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از طریق عسلویه به جنوب استان فارس که در سیل اخیر آسیب دیده بودند، اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، آقای مهندس عبدالکریم اخترشناس، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر، خبر از اعزام تعداد ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری استان، برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده جنوب فارس دادند.
/
وی افزود؛ در پی جاری شدن سیل و درخواست مسؤولان استان فارس، نیرو و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از طریق عسلویه به جنوب استان فارس که در سیل اخیر آسیب دیده بودند، اعزام شدند.

اخترشناس بیان داشت؛ این ماشین آلات که شامل؛ تعداد ۳ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه کمرشکن، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر می باشند، در بازگشایی محورهای مسدود شده و بازسازی راههای آسیب دیده جنوب فارس مشارکت خواهندداشت.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد؛ اکیپی به سرپرستی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به منطقه سیل زده درجنوب استان فارس اعزام شده اند تا روند مشارکت استان در بازسازی مناطق سیل زده به خوبی انجام پذیرد.

وی گفت؛ نفرات و ماشین الات اعزام شده که تجربه حضور در سیل استانهای لرستان،خوزستان و هرمزگان را نیز دارند، درمدت حضور خود درمناطق سیل زده فارس به یاری مردم خواهند شتافت و تا نیاز مسؤولان در آن منطقه خواهند ماند.

استان بوشهر- بین نیوز- سیدابوالحسن جعفری