عضو هیات مدیره بانک مسکن از اعطای ۱۸ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن به مردم زلزله زده شهرستان خوی بعلاوه ارسال مقادیری بسته کمک رسانی، پتو و بخاری گازی به این مناطق خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری بین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر آقاملائی عضوهیات مدیره بانک مسکن با اشاره به اقدامات بانک مسکن در حوزه کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: بانک‌مسکن در عمل به مسوولیت اجتماعی خود در مرحله اول کمک رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل بودجه مربوط به سال ۱۴۰۰ اختصاص داد و این کمک رسانی از سوی سازمان هلال احمر به هم میهنان عزیز در شهرستان خوی اعطا شد.

وی افزود: در مرحله بعد بانک مسکن از محل کمک‌های مردمی و کارکنان این بانک که طی اعلام یک شماره حساب انجام شد و در این مدت کوتاه با استقبال بود اقدام به کمک‌رسانی به زلزله زدگان خوی به مبلغ ۸ میلیارد ریال کرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ارسال ۵۰۰ بسته کمک رسانی خشک شامل مواد غذایی و شوینده، ۴۰۰ عدد هیتر برقی، ۱۵۰۰ تخته پتو و ۳۰ تخته چادر به مناطق زلزله‌زده این شهرستان را از جمله دیگر اقدامات بانک مسکن در راستای یاری رساندن به هموطنان زلزله‌زده کشورمان عنوان کرد.

آقاملائی اضافه کرد: همکاران ما در این شهرستان نیز برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده آماده همکاری هستند و اگرچه رفع اغلب مشکلات مستلزم بررسی و همکاری همه نهادهای مربوطه است اما تا جایی که در اختیار و توان مدیریت ما در این شهرستان است در خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این شهرستان آماده هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، وی با بیان اینکه بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعه‌ای و تخصصی آمادگی لازم برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی را دارد گفت: بانک مسکن در سال جاری در حوزه حوادث غیرمترقبه برای ساخت و بازسازی بیش از ۴ هزار واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کرده است و این آمادگی را دارد که برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی نیز به هموطنان یاری‌رسانی کند.