مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: موتور آسانسور برای ۱۵۰ بلوک فاز ۱۱ وارد شده که به زودی از گمرک بازرگان ترخیص می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از بارگیری محموله‌های آسانسور برای ۱۵۰ بلوک پردیس از گمرک بازرگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل و مشاور عالی شرکت عمران با حضور در فاز ۱۱، در جلسه‌ای با مدیران شرکت کوزو، آخرین وضعیت پروژه‌های این فاز را مورد بررسی قرار دادند. در این جلسه وضعیت تحویل زون‌های ۱ و ۵ پیگیری و همچنین در خصوص وضعیت طراحی بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی فاز ۱۱ بحث‌هایی صورت گرفت و برای موضوعات مالی پروژه جهت اجرایی شدن طرح‌ها برنامه‌ریزی شد.

خبر مدیرعامل شرکت عمران اما برای مالکان فاز ۱۱، بارگیری موتور آسانسور برای ۱۵۰ بلوک است. طبق گفته سید مهدی هدایت، این محموله به سمت گمرک بازرگان در حال حرکت است و با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت، به زودی و بعد از ترخیص از گمرک، به سمت پردیس حرکت خواهد کرد. اتفاقی که باعث تحول در بحث نصبیات بلوک‌های باقی‌مانده فاز ۱۱ می‌شود.

پیش از این نیز چند محموله موتور آسانسور به داخل کشور وارد و باعث شد بسیاری از بلوک‌های آماده فاز ۱۱ به ویژه در زون ۵ به مرحله تحویل برسد.

حل مشکل نصبیات پروژه‌های مسکن مهر از جمله آسانسور، پکیج، شیرآلات و … یکی از اولویت‌های مهم شرکت عمران است که با توجه به جلسات متعددی که تاکنون برگزار شده، به زودی باید منتظر خبرهای خوش دیگری برای مالکان مسکن مهر در سایر فازها بود.