مهندس عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، ضمن حضور در منطقه 12 شهرداری تهران از پروژه های احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه)، ساماندهی میدان امام خمینی (ره) و بهسازی خیابان پشت شهرداری بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری بین نیوز از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، طی این بازدید که با حضور جمعی از دست اندرکاران اجرایی صورت پذیرفت، آخرین وضعیت پروژه های احداث ساختمان خانه شهر، ساماندهی پلازای میدان امام خمینی (ره) و بهسازی خیابان پشت شهرداری در ضلع شمال این میدان مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در جریان این بازدید میدانی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت عملیات عمرانی، بر ضرورت رعایت دقیق جزییات اجرایی، حفظ کیفیت و نظارت مستمر بر اجرای کار تاکید کرد.

گفتنی است پروژه احداث ساختمان خانه شهر که به تازگی به عنوان طرح برتر بتنی در بیست و سومین همایش ملی بتن و زلزله انتخاب شد، با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تعریف شده که در هر دو فاز فعال است. ساختمان خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸۰۰۰ مترمربع در ۴ طبقه در حال احداث است.