مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مشکل حقوقی انتخاب واحد یک هزار و ۳۰۰ متقاضی در فاز هشت مسکن مهر پردیس رفع شد و عملیات اجرایی آن تا روزهای آتی شروع می شود.

سید مهدی هدایت روز سه شنبه با اشاره به اقدامات روزهای گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ظرفیت در طول هفته آینده به یک هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیانی که تا امروز انتخاب واحد نکرده‌اند، بر اساس اولویت اختصاص پیدا می کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تعیین تکلیف متقاضیانی که هنوز انتخاب واحد نکرده اند خاطر نشان کرد: تاکنون حدود شش هزار نفر در فاز ۸ انتخاب واحد نکرده‌اند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرف ماه‌های آینده، تمام متقاضیانی که در این مرحله پول واریز کرده بودند، تعیین تکلیف خواهند شد.

هدایت با اشاره به اولویت و اهمیت رضایت متقاضیان در انتقال به پرند و هشتگرد عنوان کرد: ساز و کاری که برای انتقال تعدادی از متقاضیان حذف‌شده از پردیس به پرند و هشتگرد تعریف شده، در درجه نخست مبتنی بر رضایت متقاضی است؛ بنابراین هیچ اجباری در انتقال وجود ندارد.

وی افزود: در صورت انتقال، مازاد پرداختی متقاضی عودت داده خواهد شد چراکه میزان آورده در آن دو شهر کمتر از پردیس است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به عملیاتی‌شدن ظرفیت‌های جدید طی ماه‌های آینده اظهار داشت: ظرفیت موجود برای انتقال از پردیس به پرند و هشتگرد، برای کمک به متقاضیان است که با دریافت واحد آماده، بتوانند زودتر صاحب خانه شوند.

هدایت گفت: کسانی که آورده خود را تکمیل کرده انند و مشکلی در ثبت‌نام نداشته باشند، در شهر جدید پردیس صاحب خانه خواهند شد و ما برای بقیه افراد هم برنامه‌ای داریم که بتوانیم در طول ماه‌های آینده ظرفیت جدیدی را در پردیس عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با مصوبات اخیر در بانک مسکن، موضوع وام پروژه‌های جدید را نیز حل کردیم تا بتوانیم مشکل متقاضیانی که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند را برطرف کنیم.

شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد بر اساس آمار سال ۹۵، ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و پس از بار گذاری کامل مسکن مهر جمعیت آن به ۷۰۰ هزار نفر می رسد.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز