ماهیت پویا و به‌روز صنعت تکنولوژی اغلب فرصت‌های شغلی متفاوت و با آینده مناسب را ایجاد می‌کند. درست به همین دلیل هم هست که بسیاری از کارجویان تلاش می‌کنند تا در یکی از شرکت‌های شناخته‌شده و معتبر تکنولوژی استخدام شوند. در همین راستا وب‌سایت معروف کاریابی و تحلیل شغلی Glassdoor هر سال با نظرسنجی از کارمندان این شرکت‌ها و بررسی عوامل مختلف، فهرستی از بهترین شرکت‌ها برای کار کردن در آنها را منتشر می‌کند. این وب‌سایت حالا فهرست جدیدش از بهترین شرکت‌های جهان برای کار در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده است.

Procore Technologies: این شرکت که در حوزه نرم‌افزارهای مدیریت پروژه‌های ساختمانی فعالیت می‌کند، با مجموع امتیاز ۵/ ۴ از ۵ در جایگاه چهارم فهرست کلی قرار دارد. یکی از کارمندان این شرکت معتقد است: «از روز اولی که به این شرکت آمدم، احساس خوشایندی داشتم و سعی کردم با تعهد و  انرژی کار کنم. فضای کار چالشی و پرسرعت است؛ اما رفتار مدیران و کارکنان طوری است که همیشه به روزهای آینده فکر می‌کنم.»

 

Compass: شرکتی که ارائه‌دهنده پلت‌فرم خرید و فروش اجاره املاک و مستغلات است و جایگاه سی و دوم را در فهرست کلی دارد، امتیاز ۴/ ۴ را از کارمندانش گرفته است. آنها معتقدند که مدیران این شرکت اهمیت زیادی به دیدگاه و خلاقیت کارمندانشان می‌دهند و به همین دلیل کارمندان این شرکت آزادی عمل نسبتا زیادی دارند و می‌توانند با روند منطقی رشد کنند.

 

 

  • منبع خبر : دنیای اقتصاد