طرح ساماندهی و انضباط‌ بخشی ترافیک ورودی میدان میوه و تره‌بار شهر قزوین با مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری بین نیوز از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ طرح ساماندهی و انضباط‌ بخشی مقابل میدان میوه و تره‌بار شهر قزوین حد فاصل پل امام رضا (ع) تا میدان دفاع مقدس با مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان و نظارت استانداری و فرمانداری، از سوی شهرداری قزوین با همکاری پلیس راهور به اجرا درآمد.
شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در این خصوص اظهار کرد؛ پیش از این به دلیل رعایت نشدن قوانین راهنمایی و رانندگی، ترافیک این محدوده از نظم مورد انتظار خارج شده بود و دستفروشان و وانت‌بارها نیز به صورت ثابت دو خط از خیابان را اشغال کرده بودند که مجموع این عوامل موجب پس‌زدگي ترافيك در كنارگذر و روي پل امام رضا(ع) شده بود.
او افزود: از این رو در قالب طرح یاد شده، سازمان حمل‌ونقل و ترافيك شهرداری نسبت به جداسازی خط ورود به ميدان دفاع مقدس از سمت خروجی پل امام رضا(ع) با استفاده از نصب نیوجرسی، تجهیزات و علائم ترافیکی اقدام کرد و در کنار آن ساماندهی دستفروشان با کمک منطقه ۱ شهرداری به عمل آمد.
این مسئول تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ساماندهی وانت‌بارها را در محدوده یاد شده اجرا و پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص خودروهایی که از راهنمایی و رانندگی سرپیچی می‌کردند، اعمال قانون کرد.
زرآبادی‌پور اضافه کرد: در این طرح به صورت روزانه پایش‌ و اصلاحات جزئی به منظور رسیدن به بهترین نتیجه و بهترین وضعیت ترافیکی در محدوده میدان میوه‌وتره‌بار صورت می‌گیرد.

 

استان قزوین- بین نیوز- سید مرتضی نصری