مدیر کل جذب و هدایت سرمایه گذاری استانداری قزوین، اشتغال پایدار را در گرو سرمایه گذاری مطمئن در فرودگاه و سایر زمینه ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، سعید نبیل در دیدار با مدیر مرکز ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین و هیأت همراه با اظهار این مطلب گفت؛ استان قزوین با توجه به زیر ساخت های موجود شامل راه های مواصلاتی، راه آهن و گمرک بستر مناسبی برای ایجاد سرمایه گذاری است.

وی از فرودگاه خدمات ویژه قزوین در این راستا با عنوان یکی از مزیت ها و فرصت های سرمایه گذار ی برای جذب آموزش خلبانی، ایر تاکسی، انجام پروازهای آموزشی، گلایدر و پاراگلایدر و انجام پروازهای مسافری و باری از این فرودگاه به مشهد و سایر مراکز تجاری دیگر اشاره کرد.

سعید نبیل خواستار جذب سرمایه گذار در جهت استفاده از فرودگاه خدمات ویژه استان قزوین و سایر زمینه های گردشگری، صنعت ،تجارت، و صادرات محصولات مختلف از استان به کشورهای جهان شد.

در این دیدار سید مرتضی نصری مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین، خواستار ارائه زمینه های مختلف سرمایه گذاری از سوی این حوزه در جهت جذب سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور و رونق اشتغال، کارآفرینی در این استان شد.

در این دیدار که بهروز کاکاوند مدیر عامل صندوق توسعه ی صادرات آبزیان ایران و رضا رجبی، مدیر عامل هلدینگ تجاری کیهان از اعضای شورای سیاست گذاری مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین نیز حضور داشتند، در خصوص نقش و اهمیت فناوری و تکنولوژی های روز دنیا در بستر شبکه و اینترنت اشیا و اهمیت آبزیان در توسعه و تعمیق روابط دو جانبه بین کشورها و استفاده از ظرفیت های آبی، صنعت و تجارت و صادرات در استان به تفصیل مطالبی بیان داشتند.

 

استان قزوین، بین نیوز، سید مرتضی نصری