وزیر راه و شهرسازی برخورداری از زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مطلوب ریلی و جاده‌ای را لازمه رشد اقتصاد کشور دانست و گفت: تکمیل کریدورهای اصلی جاده‌ای و ریلی در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی بین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش طی سفر خود به استان خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح قطعه ۵۰ کیلومتری بزرگراهی این استان گفت: تکمیل کریدورهای اصلی جاده‌ای و ریلی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

بذرپاش خاطر نشان کرد: کریدورها و شبکه مواصلاتی کشور به دلیل کمبود منابع کافی و یا تحریم‌ها تا کنون تکمیل نشده و این موضوع در اولویت کار ماست، بنابراین همه توان خود را برای تامین منابع لازم به منظور تکمیل راه‌های ریلی و جاده‌ای خواهم گذاشت‌.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار کرد: نباید بگذاریم کارها و طرح‌های بزرگ ما را از کارهای کوچک باز دارد.

وی افزود: مشکلات موجود برای همه همکاران، پیمانکاران و مشاوران باید برطرف شود و از آن‌ها خواهش می‌کنم به وزارت راه و شهرسازی به عنوان یک دوست نگاه کنند و به ما کمک کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این کشور جز به دست خودمان ساخته نخواهد شد، افزود: دست یاری و کمک دراز می‌کنم تا وزارت راه و شهرسازی را به پیشران پیشرفت کشور تبدیل کنیم.

به گفته بذرپاش، همه اقدامات انجام گرفته در مسیر توسعه و عمران کشور از حوزه حمل و نقل تا مسکن برای مردم امید آفرین بوده و در اقتصاد کشور تاثیر گذار است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اگر کشوری از زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مطلوب ریلی و جاده‌ای برخوردار نباشد، اقتصاد موفقی نخواهد داشت.

وی افزود: هرکسی در هر نقش و جایگاهی که قرار دارد باید بهترین عملکرد و کاری ماندگار از خود برجای بگذارد تا در تاریخ ماندگار شود.

بذرپاش در پایان گفت: امروز دومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی با مردم متدین، صبور و انقلابی انجام شد و هرکاری که تا کنون برای مردم این استان شده در کنار همه مجاهدت‌هایی که در مقاطع مختلف انجام شده کاری نیست و ما به شدت به این مردم عزیز بدهکاریم.

با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان جنوبی ۵۰ کیلومتر باند دوم و ۱۲۰ کیلومتر پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی در مجموع با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیادر تومان اعتبار به بهره برداری رسید.