مطابق اعلام شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان (کشور) برنامه ریزی جهت برگزاری دوره آموزشی نرم افزار شبیه سازی انرژی پلاس ویژه تربیت مدرسین انرژی (TOT) در حال انجام است

شبکه خبری تحلیلی بین نیوز از سازمان نظام مهندسی استان تهران گزارش می دهد؛

به اطلاع اعضای محترم سازمان در رشته های عمران، معماری، مکانیک و برق  می رساند ، مطابق اعلام شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان (کشور) برنامه ریزی جهت برگزاری دوره آموزشی نرم افزار شبیه سازی انرژی پلاس ویژه تربیت مدرسین انرژی (TOT) در حال انجام است (جهت مشاهده نامه می توانید اینجا کلیک نمایید). لذا از علاقمندان و واجدین صلاحیت، مطابق شرایط مندرج در نامه مذکور، دعوت می گردد، نسبت به تکمیل فرم اقدام نموده و به همراه مدارک و  مستندات مربوطه (در فرمت PDF و به صورت فایل زیپ شده) حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۰۱ به آدرس ایمیل : education@tceo.ir  ارسال نمایند. لازم به ذکر است با توجه به محدودیت در زمان، تاریخ مذکور قابل تمدید نمی باشد.
تقاضاهای دریافتی، در کمیسیون آموزش، پژوهش و ترویج این سازمان و مطابق سهمیه استان تهران، مورد بررسی قرار گرفته و اسامی واجدین صلاحیت در این مرحله، به شورای مرکزی ارسال می گردد. بدیهی است که اعلام اسامی نهایی از طریق شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از بررسی مستندات هر کدام از داوطلبان صورت خواهد گرفت. ضمنا هزینه های مترتب بر دوره، بر عهده متقاضی می باشد.
مدارک مورد نیاز:

  1. فرم ثبت نام (جهت مشاهده کلیک کنیدممهور به مهر و امضای داوطلب
  2. تصویر آخرین مدرک تحصیلی ( کارشناسی ارشد یا دکتری)
  3. تصویر پشت و روی  پروانه اشتغال به کار (حداقل پایه ۳)
  4. مستندات سوابق تدریس در دانشگاهها، مرکز آموزشی و  سازمانهای نظام مهندسی
  5. گواهی دوره های نرم افزار های طراحی(تسلط به نرم افزارهای طراحی) و دوره های مرتبط با انرژی (شرکت کنندگان در دوره تربیت مدرس انرژی و دارای گواهینامه های دوره های مرتبط در اولویت ثبت نام می باشند)