ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌ها در استان قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، آقای حامد مکملی، رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قزوین و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گفت: با توجه به نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در جهت پیشبرد اهداف وزارت متبوع و با توجه به ضرورت هم افزایی و مشارکت هرچه بیشتر دستگاه های تابعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی تشکیل شد.

?به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه که با حضور جلیلوند رییس روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای، خانلو نماینده راه آهن شمال۲، سرلک رییس روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شایسته، رییس روابط عمومی هواشناسی، تیبا، رییس روابط عمومی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، فتاح، رییس روابط عمومی بانک مسکن و گلاب، رییس روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل سالن جلسات آرمانشهر این اداره کل برگزار شد، آقای مکملی گفت: هدف از تشکیل این جلسات، لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود جهت افزایش کیفیت و کمیت خدمات و البته اطلاع رسانی طرح ها، برنامه ها، اقدامات و سیاستها به صورت یکپارچه، هماهنگ و اثرگذار در استان است.

?وی اضافه كرد : در این جلسه آخرین سیاست ها و دستور العمل های وزارت متبوع و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص بکارگیری هرچه بیشتر ظرفیت ها تبادل نظر انجام شد.

?این مقام مسئول از طرح جهش تولید مسکن به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های در دست اقدام دولت و وزارت راه و شهرسازی یاد کرد و گفت: توجه به ابعاد رسانه ای و عمومی طرح بسیار مهم و قابل توجه بوده و ضروری است اطلاع رسانی به طرز قابل توجه و شایسته ای انجام گیرد.

?رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری از ۲۶ آذر تا اول دی گفت: امیدواریم با هم افزایی همه دستگاه ها از این فرصت برای تبیین و تشریح هر چه بیشتر خدمات ارایه شده در این حوزه استفاده کنیم.

?وی بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف ما برگزاری ماهانه جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان است. چرا که خیلی از موضوعات مهم توسط روابط عمومی ها آغاز می شود و با انتقال و تبادل آن میان مردم، رسانه و دستگاه های اجرایی و‌ پیگیری موارد، می توان بستر تغییرات مهم و مثبت را ایجاد کرد.

حامد مکملی تصریح کرد : برگزاری این جلسات بصورت ماهانه و با هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برگزار می شود.

? در این جلسه رحمانی رییس اداره مطالعات و اقتصاد مسکن راه و شهرسازی گزارشی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی و جهش مسکن ارایه نموده و همچنین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی نقطه نظرات خود را ابراز کردند.

سید مرتضی نصری، خبرنگار بین نیوز در استان قزوین.