روز گذشته تصاویری از جلسه‌ای که به مناسبت روز شهردار در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شده بود، منتشر شد. در این تصاویر تعدادی از افراد حاضر در جلسه از جمله کارمندان شهرداری و اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی و هنرمندان روی صندلی‌ها نشسته و تعدادی از پاکبانان و کارمندان و کارگران شهرداری نیز با لباس‌های کار خود بر روی زمین نشسته‌اند.

شهردار برازجان:

من به شهرداری رفتم و دیدم مراسمی ترتیب داده‌اند و تعدادی از مهندسان و کارگران هم پایین نشسته بودند. من آنجا هم گفتم که چرا این کار را کرده‌اید که گفتند امروز و اینجا ما میزبان هستیم و مهمانان ما از بیرون مجموعه باید بالا بنشینند.

سالن اجتماعات شهرداری برازجان نمازخانه هم هست و فرش شده، حتی در مراسمی که مدتی پیش برگزار شد، من خودم پایین نشستم و تصاویر آن نیز موجود است.
من خودم هم کارگر بوده‌ام و هیچ‌گاه جایگاه این عزیزان را پایین ندیده‌ام. یک افرادی شیطنت رسانه‌ای انجام داده‌اند.

روز گذشته تصاویری از جلسه‌ای که به مناسبت روز شهردار در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شده بود، منتشر شدکه تعدادی از افراد حاضر در جلسه از جمله کارمندان شهرداری و اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی و هنرمندان روی صندلی‌ها نشسته و تعدادی از پاکبانان و کارمندان و کارگران شهرداری نیز با لباس‌های کار خود بر روی زمین نشسته‌اند که این رخداد با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شد.