براساس ارزیابی های انجام شده از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استانداری قزوین رتبه برتر را در آموزش شهرداران استان قزوین کسب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، جمالی نزاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری وزارت کشور، با صدور پیامی کسب این موفقیت را به مهدی رجحانی تبریک گفته است در این پیام تبریک آمده است.
به نام خالق دانا
جناب آقای رجحانی
معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین
سالم علیکم
بدون شک اهتمام در توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان نیروی محرک توسعه، نقش به سزایی در موفقیت، کارآمدی و اثربخشی هر سازمان یا نهاد دارد. توسعه و پیشرفت منابع انسانی شهرداری ها و دهیاری ها بیش از هر چیز مرهون تلاش بی دریغ و صادقانه مدیران خدوم و دلسوزی است که همواره در راستای تعالی و ارتقای نیروی انسانی قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم میدانند.
با عنایت به تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری های آن استان، با افتخار به عنوان “استانداری برتر در حوزه آموزش شهرداری ها” در هشتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی و سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، معرفی می شوید.
از درگاه ایزد منان، تداوم همت و موفقیت های شما و همکاران محترمتان را در راستای دستیابی به اهداف عالیه مدیریت شهری و روستایی و ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پر افتخار ایران را مسألت دارم.

استان قزوین، بین نیوز، سید مرتضی نصری