10 نقطه از راههای استان عمدتاً در جنوب استان خصوصا در محورهای کوهستانی جم – سیراف ، کنگان – عسلویه و کمربندی کنگان دچار ریزش یا سرازیر شدن گل و لای بر سطح محورهای ارتباطی شده بودند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت: ۱۰ نقطه از راههای استان که در پی بارندگی ۲۴ساعت گذشته بر اثر ریزش کوه یا گل و لای ناشی از آب گرفتگی مسدود شده بودند، با تلاش و کوشش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بازگشایی شدند.
وی افزود؛ در پی بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نقطه از راههای استان عمدتاً در جنوب استان خصوصا در محورهای کوهستانی جم – سیراف ، کنگان – عسلویه و کمربندی کنگان دچار ریزش یا سرازیر شدن گل و لای بر سطح محورهای ارتباطی شده بودند که هم اکنون سطح این محورها با پاکسازی کامل آماده تردد مردم هستند.
علم تصریح کرد؛ با وجود بارش های سنگین دیروز و دیشب هم اکنون همه محورهای ارتباطی استان باز است و تردد در جریان دارد. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود؛ بیش از ۱۰۰ نفر نیرو و ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با کمک بخش خصوصی خصوصاً پیمانکاران طرف قرارداد در بازگشایی و پاکسازی محورهای جنوب استان مشارکت داشتند.
وی همچنین از لغو مرخصی و آماده باش صددرصد نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای از چهارشنبه گذشته خبر داد و اضافه کرد؛ در پی هشدار سازمان هواشناسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حفظ و نگهداری و ایمن سازی تردد مردم از چهارشنبه گذشته همه مرخصی نیروهای خود را لغو و اعلام آماده باش صددرصد نمود که این آماده باش همچنان ادامه دارد.
علم گفت بیش از ۳۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در طرح راهداری زمستانی استان مشارکت داشته اند.

 

استان بوشهر- بين نيوز- سيدابوالحسن جعفرى