مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همراه مدیران و مسئولان محلی ضمن بازدید از فاز ۸ شهر جدید پردیس، طی جلسه ای با رئیس هیئت مدیره و معاونین شرکت کوزو پارس به بررسی مشکلات پروژه های باقیمانده فاز ۱۱ نیز پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به همراه سایر مدیران و مسئولان محلی ضمن بازدید از فاز ۸ پردیس، طی جلسه ای با رئیس هیئت مدیره و معاونین شرکت کوزو پارس به بررسی مشکلات پروژه های باقیمانده فاز ۱۱ پرداختند.

هدایت در این بازدید با اشاره به اینکه روند بازدید و جلسات پیگیری و رسیدگی مشکلات پردیس با حضور معاون و قائم مقام وزیر به صورت هفتگی انجام می شود گفت: در جلسه امروز مسئله تعیین تکلیف نصب موارد لازم حدود ۵ هزار پروژه باقیمانده که به دلیل افزایش قیمت‌ها دچار مشکل شده بودند مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه رئیس هیئت مدیره شرکت کوزو دستور خرید یک‌هزار پکیج را صادر کرد.

وی همچنین پیگیری اخذ مصوبه هیئت وزیران برای صدور مجوز جهت هزینه از محل منابع داخلی شرکت را از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه اعلام کرد و افزود: مشکل کسری واحدها و اضافه ثبت نامی ها نیز از دیگر نکات مورد بحث در این جلسه بود که نتایج آن به محض تصویب مورد اجرا و انتشار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: امضای قرارداد جهت اجرای خدمات روبنایی و زیربنایی فاز ۸ و همچنین واگذاری عملیات محوطه سازی و آماده‌سازی به پیمانکاران جدید از دیگر موضوعات مورد بررسی بود که با حضور مسئولین مذکور مورد بحث قرار گرفت.

هدایت در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بین شهرهای جدید مسئله پردیس باید به طور خاص پیگیری شود گفت: در این مسیر انتظار داریم تا با توجه به گستردگی مشکلات پردیس، برگزاری جلسه شورای مسکن با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات رسان امری ضروری بوده که باید از این به بعد در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه مشکلات پردیس قطعا با برنامه‌ریزی و تعامل سازنده بین وزارتخانه‌های راه، نفت، نیرو و کشور کاملا قابل حل است گفت: مطمئنا شرکت عمران به تمام سازندگانی که هدف اتمام پروژه‌ها را دارند کمک خواهد کرد اما بدون شک با آن دسته از پیمانکارانی که قصد توقف پروژه‌ها و عدم تحویل واحدها طبق چارچوب منعقد شده را دارند برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت عمران این امید را به تمامی متقاضیان خواهد داد که هیچ پروژه‌ای را بلاتکلیف باقی نخواهد گذاشت چراکه دیگر زمانی برای فرصت‌سوزی وجود ندارد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی