غرفه شرکت عمران شهرهای جدید رتبه نخست را در بین شرکت‌کنندگان در اولین نمایشگاه «مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری» به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی، غرفه شرکت عمران شهرهای جدید با توجه به شاخص‌هایی همچون خلاقیت، پاسخگویی، رضایت‌مندی، زیبایی و ترکیب‌بندی رتبه اول را در میان شرکت کنندگان در نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری که از سراسر کشور حضور یافته بودند به خود اختصاص داد.
در این دوره نمایشگاه که طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد، شرکت عمران شهرهای جدید حضور فعال داشت و در روز افتتاحیه، محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی ابتدا از شرکت عمران بازدید کرد.
اسلامی طی این بازدید، ضمن رونمایی از طرح جامع شهر جدید تیس، در جریان آخرین برنامه‌های شهرهای جدید قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی همچنین همزمان با روز پایانی نمایشگاه در محل شرکت عمران شهرهای جدید حضور پیدا کرد و در جریان عملیات احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی طی سال جاری در شهرهای جدید، برنامه‌های این شرکت را مورد تحسین قرار داد.
اسلامی با بیان این که ما انسجامی در شرکت عمران شهرهای جدید انتظار داریم که در دوره مدیریت فعلی این موضوع به خوبی دیده می‌شود گفت: چیزی که مهم است این است که شما چارچوب و برنامه منجسم دارید، نکته مهم این است که کار را به دست اهلش بسپارید و ماهم صد درصد از شما حمایت می‌کنیم.
همچنین حبیب‌اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در دومین روز نمایشگاه طی نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد که طی یک سال گذشته (همزمان با آغاز مسوولیتش بعنوان مدیرعامل) درآمدهای شرکت نسبت به سال مشابه قبل از آن بیش از دو برابر افزایش یافته است.

  • منبع خبر : شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید