آقای شهردار ! ساختاری که امروز شما به عنوان نفر اول آن مشغول به کار هستید، بر پایه اعتماد و انتخاب ۹ نماینده مردم در شورا پایه ریزی شده است و نظرات همه اعضا باید به عنوان نقشه راه مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد.

بسمه تعالی
🔻فرارسیدن اعیاد شعبانیه، به خصوص جشن بزرگ میلاد حضرت قائم(عج) و تقارن آن با روزهای پایانی سال و عید نوروز را تبریک عرض می کنم. در عید بزرگ نیمه شعبان باید به مبانی اعتقادی خود دوباره رجوع کنیم. یکی از پایه های اعتقادی همه ما، عدالت و عدالت محوری است. اصلی که نباید نادیده گرفته شود و بسط آن را در هر شرایطی باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار داد.

🔻آقای شهردار! سفر اخیر شما به کشور تاجیکستان از جمله مواردی است که رعایت اصلی که بدان اشاره کردم، در آن ناپیداست. شما می بایست برای این قبیل امور نظر هر ۹ عضو شورا را اخذ و پس از جمع بندی نهایی به اجرا درمی آوردید. نادیده گرفتن شورا، نادیده گرفتن حق و نظر نمایندگان مردم است. قانونمندی رویکردی بود که از ابتدای دوره ششم بدان تاکید کرده ایم و باور داریم در صورت تحقق این نگاه می توان به توسعه پایدار و اهداف عالیه ی تعیین شده دست پیدا کنیم. انحراف از این مسیر قطعا در آینده هزینه های بسیاری را برای شهر به دنبال خواهد داشت و در صورت ادامه این روند بنده سکوت نخواهم کرد.

🔻آقای شهردار! طبق مصوبه ای که پیش از این در شورا عنوان شده بود شهرداری می بایست بر اساس چارچوب هایی که ترسیم شد و در مسیر حمایت از ورزش و ورزشکاران، با نگاهی منصفانه به هیات های ورزش مساعدت مالی داشته باشد. متاسفانه اخیرا شنیده شده عدالت در این موضوع رعایت نمی شود و بدون در نظر گرفتن شرایط، هیات هایی از این مصوبه بهره می برند و برخی دیگر بی بهره می مانند.

🔻آقای شهردار! سلائق و ارتباطات شخصی به هیچ عنوان نباید در تصمیمات و اجرا دخیل شوند. شما می بایست با احترام به چارچوب ها و رعایت اصول مورد تاکید این مصوبه در بحث کمک به هیات های ورزشی وارد شوید . ضمن اینکه با نظارت بیشتر و اقدام به موقع نسبت به مصوبه شورا با نگاه عدالت محور نسبت به ترویج فرهنگ ورزش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی، می توان ، اقدام شایسته ای برای تمامی اقشار ورزشی اعم از زنان و مردان در تمامی سنین بویژه جوانان به ثمر رساند.

🔻انتظار می‌رود تا پایان سال ۱۴۰۰ با رعایت مصوبه و مفاد آن در جهت رفع مشکل و ابهامات و سوء تفاهم‌های ایجاد شده اقدام فرمایید و گزارشی مبسوط از عملکرد این مصوبه به شورای شهر ارائه نمائید.

 

استان قزوین- بین نیوز- سید مرتضی نصری