مسابقه عكاسي " يلدا و خانواده " با موضوع "يلدا و خانواده عاري از كرونا" برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بین نیوز از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اداره كل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعي شهرداری تهران قصد دارد همزمان با فرا رسيدن شب يلدا و با هدف همگرايي خانوادگي و پاسداشت سنت هاي ديرينه ایرانی اقدام به برگزاري مسابقه عکاسی یلدا و خانواده با موضوع “يلدا و خانواده عاري از كرونا”  کند.

علاقه مندان مي توانند با توجه به لزوم برپایی مراسم شب يلدا تحت پروتكل هاي بهداشتي، عکس های خانوادگی خود از مراسم امسال را که بدون برگزاري ميهماني و حضور اقوام برگزار شده است به اين مسابقه ارسال کنند. شرایط شرکت در این مسابقه به شرح ذیل است:

– شركت در مسابقه براي تمام همكاران رسمي و قراردادي شهرداري در واحد هاي مستقل و غير مستقل بلامانع است .
– هر يك از همكاران حداكثر امكان ارسال ۵ عكس را دارند.
– عكاس و صاحب اثر مي تواند همكار يا يك نفر از خانواده درجه يك ايشان باشد .
– عكس هاي ارسالي را به صورت فايل (document) و با بالاترين كيفيت دوربين عكاسي يا دوربين تلفن همراه ارسال کنید.
– ويرايش عكس ها در حد اصلاح كادر ، نور ، رنگ و شفافيت تا جاييكه به سنديت عكس و حقيقي بودن آن خدشه وارد نشود بلامانع است .
– عكس‌هاي ارسالي، نبايد داراي امضاي عكاس، پاسپارتو، حاشيه، تاريخ، واترمارك، لوگو يا هرنشانه‌ تصويري باشند.
– از نظر برگزار كننده، ارسال كننده‌ عكس ، مالك اثر شناخته مي‌شود. هرگونه مسئوليت ناشي از آن و پاسخگويي به پيامدهاي حقوقي ناشي از آن با ارسال كننده‌ اثر خواهد بود.
– برگزار‌كننده حق استفاده از عكس‌هاي پذيرفته شده را براي چاپ در كتاب، بروشور، انتشارات و موارد تبليغاتي با ذكر نام عكاس براي خود محفوظ مي‌دارد.
– به همراه ارسال هر عكس مي بايست اطلاعات فردي  شامل : ۱- نام و نام خانوادگي همكار شهرداري   ۲- شماره پرسنلي  ۳- محل خدمت  ۴- شماره تلفن همراه ۵- نام و نام خانوادگي عكاس (خود همكار يا يك نفر از خانواده درجه يك)  در يك فايل متن در ذيل عكس  ارسال گردد .
– عكس هاي دريافت شده مشروط به رعايت موارد فوق در شوراي داوري مسابقه ارزيابي شده و به ۵ عكس برگزيده جايزه ۱ ميليون توماني و به  ۱۵ عكس منتخب جايزه ۵۰۰ هزار توماني تعلق خواهد گرفت .
– به كليه آثار پذيرفته شده در مسابقه گواهينامه حضور در مسابقه اهدا خواهد شد .
– هيات داوران علاوه بر توجه به اصول عكاسي از جمله كادر بندي ، نور و سوژه يابي در آثار ارسالي به خلاقيت در خلق مفاهيم و به خصوص نگاه ويژه شرايط شيوع بيماري كرونا و رعايت دستورالعمل هاي مربوطه توجه ويژه خواهند داشت .

* مهلت ارسال آثار حد اكثر تا تاريخ ۶ دي ماه مي باشد  .

– ارسال اثر به مسابقه به منزله پذيرش كليه شرايط مسابقه مي باشد و در صورت عدم رعايت هر يك از مفاد ، اثر ارسال شده در مسابقه شركت داده نخواهد شد .
– همكاران عزيز مي توانند عكس ها را از طريق پست الكترونيك abdol@Tehran.ir  و يا شبكه هاي اجتماعي به شماره ۰۹۲۱۰۶۵۱۲۱۰ ارسال  نمايند .