این نمایشگاه با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم به قیمت مناسب، تنظیم بازار، ایجاد فضای رقابتی در میان تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و نیز تقویت عرضه مستقیم کالا در ایام ماه مبارک رمضان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در مراسمی با حضور رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و کاظمی فرماندار قزوین در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۴۸ واحد تولیدی و بازرگانی در بیش از ۲هزار مترمربع فضای مسقف و سرپوشیده و ۱۰ غرفه عرضه مستقیم کالا در محوطه روباز به مساحت ۱۳۵ مترمربع انواع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را عرضه کرده اند.

کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و شکر، روغن، گوشت گرم و منجمد، مرغ گرم و منجمد و تخم مرغ تنظیم بازار، مواد غذایی، شوینده، بهداشتی، سلولزی، شیرینی ویژه ماه رمضان، حبوبات، عسل، ماکارونی، چای، انواع نوشیدنی و مواد ضد عفونی از سوی تولیدکنندگان در این نمایشگاه عرضه شده است.

نمایشگاه طرح ضیافت از ۱۹ تا ۲۶ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای خرید عموم مردم دایر است و شهروندان می توانند با مراجعه به آن در خیابان نوروزیان جنب صدا و سیما مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

استان قزوین- بین نیوز- سید مرتضی نصری