سیدمهدی هدایت گفت: صاحبان واحدهای مسکونی مهر در فازهای مختلف شهر جدید پردیس که عرصه آپارتمان خود را خریداری کرده‌اند، صاحب سند مالکیت تک‌برگ و پایان‌کار شهرداری می‌شوند.

به گزارش  بین نیوز، سیدمهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: صاحبان واحدهای مسکن مهر که در فازهای مختلف شهر جدید پردیس عرصه آپارتمان خود را خریداری کرده‌اند، پس از طی مراحل قانونی صاحب سند مالکیت تک برگ و پایان کار شهرداری می شوند.

اخذ پایان کار تمام پروژه‌های مسکن مهر به‌عهده شرکت عمران است

وی افزود: طبق وظیفه‌ای که در پروژه‌های مسکن مهر بر عهده داریم و هزینه آن نیز قبلا از مالکان دریافت شده است، اخذ پایان کار تمام پروژه‌های مسکن مهر به‌عهده شرکت عمران است و بعد از اینکه پایان کار را از شهرداری گرفتیم، صورت‌مجلس تفکیکی اخذ می‌شود و بعد از آن نیز اخذ سند کل بلوک‌های پروژه‌های مسکن‌مهر را دنبال می‌کنیم.

اگر در یک بلوک تنها یک نفر عرصه را خریداری کند، سند آن یک واحد را به مالک واحد منتقل می‌کنیم

هدایت خاطرنشان کرد: حتی اگر در یک بلوک تنها یک نفر عرصه را از ما خریداری کند، طبق قانون می‌توانیم سند آن یک واحد را به مالک واحد منتقل کنیم و هیچ‌گونه نگرانی مالی و قانونی نیز در این خصوص وجود ندارد و این کار را طبق تعهدی که در قراردادهای عرصه داریم انجام خواهیم داد. در خصوص مالکانی که عرصه واحد خود را خریداری نکرده باشند، طرح ۹۹ ساله تداوم خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌کنیم امسال بتوانیم پایان‌کار حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر را از شهرداری بگیریم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با شبکه خبر تلویزیون گفت: هم‌اکنون در مرحله اخذ پایان‌کار هشت هزار واحد قرار داریم و در حال تهاتر عوارض مربوط به این واحدها با مجموعه شهرداری هستیم و پس از اخذ پایان‌کار برای این پروژه‌ها در اسرع وقت، صورت‌جلسه تفکیکی و اسناد کل این بخش از بلوک‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد. قرارداد عرصه ما چون از اسناد ملی است در حکم سند رسمی است و پیش‌بینی می‌کنیم امسال بتوانیم پایان‌کار حدود ۲۰ هزار واحد را از شهرداری بگیریم و بخشی از اسنادی را که تعهد کرده‌ایم در بخش خرید عرصه به مردم منتقل کنیم.

  • منبع خبر : صدا و سیما