مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از واگذاری دو قطعه زمین با کاربری هتل وگردشگری به مساحت ۳۵ هزار مترمربع به بخش غیر دولتی خبر داد.

به گزارش بین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان دراین خصوص بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی پس از  مراحل قانونی و ابلاغ طرح های شهری، آمادگی کامل دارد تا زمین های با کاربری خدماتی را در اختیار بخش غیر دولتی و متولی قرار دهد تا با ایجاد تاسیسات عمومی و روبنایی، بسترهای گسترش خدمات شهری فراهم آید.

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت : تسهیلات و حمایت‌های گسترده‌ای در زمینه احداث مجتمع‌های خدمات عمومی از سوی بخش دولتی به سرمایه‌گذاران اعطا می‌شود و به منظور ایجاد ترغیب و تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این زمینه ، فراخوان جذب سرمایه‌گذار درسال گذشته و سال جاری چه در سطح ملی و چه در قالب استانی برگزار شده است .

وی افزود : درهمین راستا در سال جاری تعداد ۲ فقره قرار داد واگذاری اراضی دولتی با کاربری هتل وگردشگری به بخش غیر دولتی به صورت اجاره به شرط تملیک دراجرای بند ۱ ماده ۲۲ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  ودستور العمل اجرایی آن طی آگهی فراخوان مزایده درشهر های محلات وساوه به مساحت ۳۵  هزار مترمربع به منظور احداث طرح گردشگری بر اساس موافقت اصولی وطرح ارائه شده واگذار شده است.