شورایعالی شهرسازی ومعماری ایران امروز مصوب کرد: آزادسازی قلعه فلک الافلاک با تأمین اعتبار به میزان ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی بین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بنا بر دستور ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران، جلسه هماهنگی آزادسازی قلعه فلک الافلاک لرستان با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق این امر مهم که می‌تواند تأثیر بسزایی بر احیای یک عرصه عمومی و فضای فرهنگی در شهر خرم آباد داشته باشد، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، «علی دارابی»، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان و نمایندگان عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، فرآیند اجرایی آزادسازی اثر تاریخی، فرهنگی قلعه فلک الافلاک بررسی شد.

گفتنی است فلک الافلاک یکی از ظرفیت های برجسته کشورمان است که مقرر شد آزادسازی آن با تأمین اعتبار به میزان ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور کار قرار گیرد.

پیش از این نیز ، رئیس جمهور در دستوری صریح به آزادسازی قلعه فلک الافلاک لرستان با همکاری وزارت راه و شهرسازی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با قید فوریت تأکید کرده بود