ایستگا ههای آتش نشانی از شهرستان های مختلف از جمله اشتهارد، الوند، قزوین، نظر آباد، بوئین زهرا و کرج  مشغول اطفای حریق هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بین نیوز، فرج اله دانیالی، رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا گفت:  آتش سوزی در واحد تصفیه روغن و هیدرو کربن در شهرک چرم سازی بویین زهرا تحت کنترل قرار دارد.

وی اظهار داشت؛ متأسفانه رأس ساعت ۹/۳۰ صبح امروز شرکت تولیدی ثامن مهران گستر، تولیدکننده محصولات تولیدی تصفیه روغن و هیدروکربن های سبک و سنگین در منطقه صنعتی چرم سازی، به دلیل بی احتیاطی در حین جوشکاری دچار حریق گسترده شده است.

دانیالی با توجه به حجم گسترده آتش سوزی در این واحد، بلافاصله مسؤولین ستاد بحران شهرستان از جمله سرپرست فرمانداری شهرستان در محل وقوع آتش سوزی حضور پیدا کردند.

رئیس اداره صمت بوئین زهرا هم اکنون ایستگا ههای آتش نشانی از شهرستان های مختلف از جمله اشتهارد، الوند، قزوین، نظر آباد، بوئین زهرا و کرج  مشغول اطفای حریق هستند، در حال حاضر آتش سوزی با تلاش مأموران کنترل شده است.

این مسؤول در پایان بیان کرد؛ آتش نشانان در مرحله اول تلاش کردند از سرایت آتش به واحد های مجاور جلوگیری کنند که خوشبختانه در این امر موفق بودند و در حال حاضر تمام تلاش و ظرفیت خود را در کنترل و خاموش کردن اتش سوزی متمرکز کرده اند.

 

استان قزوین_ بین نیوز_ سید مرتضی نصری