افتتاح ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی، واگذاری زمین به ۷۰۰ متقاضی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آغاز عملیات آماده سازی زمین برای ساخت ۱۰ هزار مسکن روستایی و شهری به منظور واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان انجام شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی بین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز شنبه ۱۶ دی ماه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی از جمله ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی و واگذاری به صورت اجاره ۹۹ ساله،  با حضور ابراهیم رییسی و مهرداد بذرپاش برگزار شد.

در این مراسم ۱۲۱۳ واحد مسکونی خود مالک طرح نهضت ملی مسکن، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴ هزار مسکن روستایی در استان زنجان نیز به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، به طور همزمان به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین واگذار شد.