علی نبیان در دیدار با نماینده مردم نی‌ریز و استهبان، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان نی ریز ۱۱ هزار هکتار زمین تحت اختیار دارد که آمادگی اختصاص بخشی از این زمین‌ها را در قالب طرح اقدام ملی، دارد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با اصغر مسعودی نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی تجمیع منابع و امکانات بخش‌های مختلف حاکمیت و همگرایی آنها در ساخت پروژه‌های عمرانی کشور را نماد تدبیر و عقلانیت دولت دانست.

سازمان ملی زمین و مشکن از قول نبیان نوشت: سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان نی ریز ۱۱ هزار هکتار زمین تحت اختیار دارد که آمادگی اختصاص بخشی از این زمین ها را در قالب طرح اقدام ملی، دارد.

مشکل اسناد پروژه ۵۶ واحد مسکونی تعاونی مسکن رهیاب، تقاضای زمین برای ساخت مسکن برای کارگران کارخانه فولاد و سیمان شهرستان نی‌ریز، اختصاص زمین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین اراضی مورد اختلاف شهرداری آباده طشک و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و برخی مشکلات نیروی انسانی این اداره کل از دیگر مواردی بود که در دیدار نماینده مردم شهرستان نی‌ریز و استهبان با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد.

گفتنی است نی‌ریز دومین شهرستان استان فارس از لحاظ وسعت بوده و در حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی