مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تأمین فضای باز شهری و برخی از خدمات مورد نیاز محله شکوفه در تراز همکف پروژه امیرکبیر خبر داد.

به گزارش بین نیوز به نقل از  خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی تهران به همراه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، معاون عمرانی شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۴ و جمعی از مسئولان از وضعیت اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی امیرکبیر بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جریان این بازدید با اشاره به کمبود پارکینگ‌های محلی در محدوده محله شکوفه، عنوان کرد: تأمین منابع برای تکمیل پارکینگ از محل ردیف اعتباری تأمین پارکینگ در بافت فرسوده صورت می‌گیرد.

علی اکبری با بیان این که قبلاً احداث سه طبقه فضای تجاری با زیربنای حدود ۳۰ هزار متر مربع روی پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی در این محدوده پیش بینی شده بود، تصریح کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی و ساختمانی در محله شکوفه و کمبود سرانه‌های خدماتی در این محدوده، تصمیم بر این شد که از کاربری تجاری صرف نظر شود و تراز همکف پروژه عرشه پل امیرکبیر در منطقه ۱۴ به تأمین فضای باز شهری و برخی از خدمات مورد نیاز محله شکوفه اختصاص یابد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: در صورتی که زمین پروژه تا پایان مرداد در اختیار سازمان نوسازی قرار گیرد، امکان بهره برداری از فضای شهری تا پایان سال ۹۸ فراهم خواهد شد.